06-03-2016, 01:51 PM
Udover Tudor Black Bay, så er den nye omega speedmaster en stærk konkurrent til det bedste ur under 20k. Som jeg har haft erfaring med, og såfremt du handler brugt.
Udover et død lækkert ur, med en ny og forbedret lænke, så smider omega i det nye sæt dette oveni:
Velcro rem. Mega praktisk når du går med din månedragt. Eller som vi siger på jysk, kedeldragt.
Omega NATO rem. Nypris på over 1000.kr. Ikke prisen værd, men god kvalitet, og fedt de giver den med. Speedmaster er et rem ur IMO.
To speedmaster bøger om historien. Fed læsning.
Omega loop. God kvalitet, og fedt værktøj at have.
Omega pin tool, til at skifte remmen med. Også god kvalitet, og den skal jo følge med når de smider remme med oveni.
Omega "Broche", lidt lige gyldig. Men den ser godt ud i boksen :D
Og generelt er den samlede indpakning noget af det ypperste jeg har set!
Tilbehør for mig er ikke afgørende. Men man kan sige omega har sagt, her er det alt eller intet. Og de er gået all-in!
Samlede billede:

Her kontra min 2000 sea dweller:

Sent from my iPhone using Tapatalk
Udover et død lækkert ur, med en ny og forbedret lænke, så smider omega i det nye sæt dette oveni:
Velcro rem. Mega praktisk når du går med din månedragt. Eller som vi siger på jysk, kedeldragt.
Omega NATO rem. Nypris på over 1000.kr. Ikke prisen værd, men god kvalitet, og fedt de giver den med. Speedmaster er et rem ur IMO.
To speedmaster bøger om historien. Fed læsning.
Omega loop. God kvalitet, og fedt værktøj at have.
Omega pin tool, til at skifte remmen med. Også god kvalitet, og den skal jo følge med når de smider remme med oveni.
Omega "Broche", lidt lige gyldig. Men den ser godt ud i boksen :D
Og generelt er den samlede indpakning noget af det ypperste jeg har set!
Tilbehør for mig er ikke afgørende. Men man kan sige omega har sagt, her er det alt eller intet. Og de er gået all-in!
Samlede billede:

Her kontra min 2000 sea dweller:

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)