Value for money
Udover Tudor Black Bay, så er den nye omega speedmaster en stærk konkurrent til det bedste ur under 20k. Som jeg har haft erfaring med, og såfremt du handler brugt.

Udover et død lækkert ur, med en ny og forbedret lænke, så smider omega i det nye sæt dette oveni:
Velcro rem. Mega praktisk når du går med din månedragt. Eller som vi siger på jysk, kedeldragt.

Omega NATO rem. Nypris på over 1000.kr. Ikke prisen værd, men god kvalitet, og fedt de giver den med. Speedmaster er et rem ur IMO.

To speedmaster bøger om historien. Fed læsning.

Omega loop. God kvalitet, og fedt værktøj at have.

Omega pin tool, til at skifte remmen med. Også god kvalitet, og den skal jo følge med når de smider remme med oveni.

Omega "Broche", lidt lige gyldig. Men den ser godt ud i boksen :D

Og generelt er den samlede indpakning noget af det ypperste jeg har set!

Tilbehør for mig er ikke afgørende. Men man kan sige omega har sagt, her er det alt eller intet. Og de er gået all-in!

Samlede billede:
İmage

Her kontra min 2000 sea dweller:
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • DanielBFL
Svar
Et Speedmaster er bare - som tidligere nævnt - ultra klassisk på linie med Submariner fra Rolex. Jeg kan godt forstå du vender tilbage til sådan en bandit, da det holder hele vejen og det spiller 100% på den nato Icon_Up
Svar
Hold nu op hvor er den flot O_O
En skam den er så stor.. når man har et så lille håndled.
Svar
(06-03-2016, 05:06 PM)KimT Skrev: Et Speedmaster er bare - som tidligere nævnt - ultra klassisk på linie med Submariner fra Rolex. Jeg kan godt forstå du vender tilbage til sådan en bandit, da det holder hele vejen og det spiller 100% på den nato Icon_Up

Ja, den holder bare ligeså meget som en Submariner! Nu har jeg monteret lænken igen, men hvergang, så skriger det til at sætte på nato igen Icon_lol

(06-03-2016, 07:47 PM)DanielBFL Skrev: Hold nu op hvor er den flot O_O
En skam den er så stor.. når man har et så lille håndled.

Havde samme problem, så derfor startede jeg faktisk ud med ''reduced'', som du bør kigge på hvis du er vild med Speedmasteren. Min håndled er dog vokset en del siden (er stadig i voksealderen Icon_rul ), så nu kan jeg glædelig gå med professionel. Du bør prøve den på rem. Skriv gerne hvis du er i det nordjyske Icon_blink
Svar
Jeg glemte lige at skrive at jeg er VILD med kassen og tilbehøret. Ja, jeg ved godt at det er uret det handler om, men jeg er bare en "sucker" for gode kasser (pun intended Icon_blink)
Svar
Har altid haft den holdning at tilbehør gør lige meget, så længe uret spiller. Men lige her har de da godt nok ramt mit ''soft spot''. Har haft den kasse fremme adskillige gange, siden jeg fik uret i går. Det er simpelthen for cool Icon_lol Icon_lol
[-]
  • KimT
Svar
Fedt ur
Svar
(06-03-2016, 09:07 PM)Smilla Skrev: Fedt ur

Meget mere er der faktisk ikke at sige :D og tak!

[-]
  • Smilla
Svar
Speedmaster er bestemt også et af de ure jeg altid godt har villet eje! Den og så seamaster er ultra klassiske imo! Den skal jeg lige røre lidt ved næste gang vi ses Jacob! Altså uret ;-) så du sælger det ikke inden!

Sent using rock, paper scissor!
Svar
Hehe, den bliver nok! Forhåbentlig sammen med sea-dwelleren!

Du skriver bare næste gang du er i Aalborg, så sætter jeg kaffe over. Så længe du altså husker din damasko! Den har jeg stadig ikke glemt :D

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)