Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Begge ure er flotte men personligt ville jeg nok holde mig til den almindelige Speedmaster. Man kan argumentere for at det andet er sjældnere og dermed "sjovere", men monteret på min arm ville jeg have det svært med Tintin farverne. Det kunne være et godt supplement, men ikke som eneste Speedmaster. Når det så er sagt, så er jeg også en jævnt kedelig fætter og du skal ikke ligge for meget i det
•
Svar: 688
Tråde: 10
Modtaget Likes: 528 i 298 svar
Givet Likes: 630
Tintin ville være min anden eller tredje Speedmaster, som supplement til den klassiske. Men skulle jeg kun have en speedy så skal det være den klassiske.
Gensalgsværdi er forholdsvis sikker på den klassiske speedy, mens Tintin er lidt en joker, den kan fejle som en racing, eller den kan gå til tops om 10 år hvis Tintin historien holder ved. Det er svært at spå ;-)
Men det er også svært at vælge mellem to fede Speedmaster versioner :-)
Værdi
Sendt fra min E5823 med Tapatalk
•
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
@KimT - Alle invendinger og tanker er værdsat! Uanset om man er en ''jævnt'' kedelig fætter. Og det passer da ikke helt. Du har haft det sjove ure.
I sommers, på en tur til NYC, var jeg tæt på at købe det, faktisk så tæt på jeg havde kortet i automaten i Omega's butik, men der kunne ikke trækkes så højt beløb på mit kort i udlandet.. Men nu da jeg faktisk har muligheden, er jeg mega i tvivl
@tg - Enig, det er svært valg. Gensalgsværdi har ikke voldsomt meget at sige, da jeg typisk har mine ure 1-2 måneder ad gangen. Men ville da gerne at jeg ikke bliver nødt til at sælge det for under 20.000.kr...
If you ain't using it, you abusing it!
•
Svar: 688
Tråde: 10
Modtaget Likes: 528 i 298 svar
Givet Likes: 630
Så er spørgsmålet måske mere om du har haft dit Speedmaster i over 2 måneder for så må du hellere flippe det :-)
Sendt fra min E5823 med Tapatalk
•
Nej den fik jeg for 9 dage siden ;-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
Svar: 916
Tråde: 168
Modtaget Likes: 81 i 49 svar
Givet Likes: 11
Jeg ville nok vælge "TinTin" modellen, men jeg er måske lidt inhabil da jeg har alle bøgerne i de originale udgaver og igen i de hårde reproduktioner som kom i midt 0'erne samt en masse andet Tintin gøgl. Det er det perfekte ur til en gang læsning af "Månen tur retur"…
Behold uret og tilkøb et "klassisk" senere...
@maclerche - Blæret Henry! Synes dog tintin historien er lidt tabt, i og med dem med rettighederne jo ikke gad at kendes ved uret :(.. Desværre.
Men ja, det vil også være en god mulighed at skaffe den klassiske senere!
•
Svar: 916
Tråde: 168
Modtaget Likes: 81 i 49 svar
Givet Likes: 11
Hvis du ikke har nogen form for "følelser" til Tintin universet, så skal du jo nok beholde den klassiske…
Het handler nok mest om din egen mavefornemmelse.
•
Svar: 21
Tråde: 2
Modtaget Likes: 11 i 7 svar
Givet Likes: 36
En klassiker, køb hvis du kan lide den
Sendt fra min LG-H815 med Tapatalk
•