Hvilken skal jeg gå efter?
Jeg er for 6 gang ude at fiske efter et SpeedMaster... men overvejer om det denne gang skal være et med lidt kant på ?
Har før luret længe på en "TinTin", men det er måske for meget kant på den lange bane ( selvom den ikke plejer at være så lang i forhold til ure og jeg )

Derfor vil jeg spørge, om I vil give et par inputs om hvilken model, også gerne hvorfor det valg.
Snoopy der desværre ikke med i denne omgang, ej heller vintage, der har jeg været.

Priserne ligge rimeligt tæt på hinanden.

En helt alm. med den nye store kasse, som jeg synes er fed?
İmage

Denne LE
İmage

Eller denne, som jeg selv hælder lidt til
İmage

På forhånd tak
Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
Det er et svært spørgsmål, idet de fleste Speedy (for mig) er fede. Men når det så er sagt, så har jeg haft den alm. flere gange og den er er altid røget videre (indtil jeg fik en vintageversion). Af de tre du selv viser foretrækker jeg den sidste som er lidt anderledes på en fed måde. Og så vil jeg tage mig den frihed at foreslå en Chrono.dk lige har fået til salg, som jeg synes er super fed. Havde jeg nogle penge, havde jeg allerede snuppet den.

http://vintageure.dk/Annoncer/2900-helle...er-legend/
Svar
Tak for input Kim.

Jeg har overvejet en Speedy Schumacher Legend, både med lys og mørk skive. Men så fjerner vi os fra den "oprindelige" Speedy, hvilket jeg ikke ønsker denne gang.

/Allan
Svar
Jeg synes den klassiske sorte holder hele vejen :-)
Men skal der være lidt kant er den tredje mission udgave du nævner ret fed, hvad er det for en missions reference?

Den Schumacher Legend er også rigtig cool, smuk smuk skive :-)
Jeg havde fået ind i hovedet at den var 39mm og baseret på en speedy reduced, så at den er 42mm gør den kun mere interessant.
Svar
Det treide er fra Apollo 11, 40 års jubilæums model.
Det lille emblem forestiller en ørn, jeg formoder det hentyder til den berømte sætning, " The Eagle has landed"
Svar
Jeg er vild med det sidste  Icon_hjerte

Fed model
Mvh Kim 
Svar
Jeg ville tage den helt almindelige med måneuret og store kasse.
Det er vel den mest "originale" model?

Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh.

Jørgen
Svar
Ja, det er den i den nuværende kollektion som er tættest på måneuret Icon_Up
Svar
Tak for jeres input  Icon_Up

Jeg har haft adskillige af de " tættest på måneuret " modeller, så det er ikke den vej jeg vil.
Jeg vil dog gerne derhen ad igen, blot med lidt kant.

Altså måneuret i en af deres mange mange LE modeller, men som er måneuret med lidt kant på.
Den på billede nr. 3, er i føretrøjen indtil videre.
/Allan
[-]
  • KimT
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)