Hvad skal en seiko 7002 eller 6309 koste?
Ja, jeg tror billedet taler for sig selv - det er nye visere. De lyser jo rigtig meget mere end markeringerne - faktisk lige så meget som "perlen". Og den er jo også ny ...
De venligste hilsner, John
Svar
Det tænkte jeg nok.

Jeg er nu meget godt tilfreds med dial'en er original.
Remmen er iøvrigt også ny, så vidt jeg kan bedømme, eller i al fald meget lidt brugt. Ikke at det har den store betydning, der en en nato bond rem på vej fra rlt.
Svar
En bond rem vil være fin til !

Når vi nu er ved remmen, så har jeg for noget tid siden købt en 6309 hos samme forhandler. Desværre, så har han monteret den med en Seiko kopi rem - det kan ses, fordi der ikke er præget "Seiko" på spændet. Nå ja, så er remmen også umanerligt stiv, ifht originalremmen ... Icon_rolleyes

Det er åbenbart kotume hos speedtimerkollektion, at man re-dialer, re-visere, re-bezler, re-remmer (uoriginalt) osv., uden man nævner det for os kunder .... Icon_e_confused(ved godt jeg ikke kan "re" det hele, men jeg gjorde det alligevel ...)

P.S.: Jeg har en grå Nato på mit Orange Monster ... Icon_cool
Svar
Det er præcist sådan en jeg har fået...

Ja, jeg tror det bliver rigtigt godt med Bond remmem.

Selv om det bare er kimen der er lagt, tror jeg det her er starten på en ny hobby. Det næste bliver dog en ny maurice lacroix chrono Icon_e_smile
Svar
Uha, så må du endelig sende billeder når den lander ! Icon_e_biggrin
Svar
Så kom Bond remmen på.

Det ser da godt ud

İmage
Svar
Råt og klassisk på samme tid - det er Bond når han er bedst !
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)