Hvilket ur skal jeg vælge?
Jeg har efterhånden bevæget mig meget tæt på at vælge et speedmaster pro.

Faldt netop over denne 40 års jubilæumsudgave, bemærk ikke 50 års. Er der nogen der har noget at sige til denne? Gerne i forhold til speedmaster pro.?

Fandt det brugt, men kan simpelthen ikke linke til det.

Omega Speedmaster 1957 Re-Edition

God weekend.

Mvh
Andreas
Svar
aboedker Skrev:Jeg har efterhånden bevæget mig meget tæt på at vælge et speedmaster pro.

Faldt netop over denne 40 års jubilæumsudgave, bemærk ikke 50 års. Er der nogen der har noget at sige til denne? Gerne i forhold til speedmaster pro.?

Fandt det brugt, men kan simpelthen ikke linke til det.

Omega Speedmaster 1957 Re-Edition

God weekend.

Mvh
Andreas

Hej Andreas....

Jeg har en fornemmelse af at du præcis er en af dem der er nødt til at låne en Speedmaster Prof. med plexi glas, manuelt optræk og uden dato før du beslutter dig helt.

Du skulle kigge en tur til Nyborg. Du kan se og mærke uret og du kan som sagt låne det en tid for at sikre dig at det er det rette. Du kan levere det retur - og gå på jagt efter et eksemplar som er bedre, billigere, lidt andreledes eller du kan købe uret af mig til en forud aftalt pris.

Under alle omstændigheder bliver du langt mere sikker, før du giver over 10 K ud! Det koster intet at låne - kun renterne i en måned - det kan da ikke gå helt galt!

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)