28-03-2009, 08:27 PM
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
|
Vis din urbox med ur
|
|
28-03-2009, 09:11 PM
se lige dette link [url]"http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=280320933346" onclick="window.open(this.href);return false;">http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0320933346[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
er dette så den rette box til speedmaster ref.145.012 ?? hilsen Ib
28-03-2009, 09:17 PM
Hmmm...
Jeg ved det ikke. Som vi før har været inde på har Omega forhandlerne leveret urene i de boxe de havde på lager, så hvad der passer sammen kan vel være svær at sige. Jeg synes jo det ligner boxe til ure med lænke -og je måske også til ret store ure. Der var jo de helt små boxe til almindelige dressure. Dengang var boxene generelt ikke så store som idag, men fx. Constellation blev jo trods alt leveret i flotte store boxe! vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
28-03-2009, 09:38 PM
29-03-2009, 12:27 PM
Denne box ser fin ud.... men mon den er original Omega og i givet fald - hvad har den været til?
![]() ![]() ![]() vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
29-03-2009, 11:55 PM
Vil da også lige være med -her mit Constellation fra .63 i hvad jeg kan forestille mig en æske, der svarer til hvad den blev leveret i.
Æsken er dog købt efterfølgende, så jeg kan heller ikke være sikker ! (I øvrigt har uret i dag en mere passende brun croco-rem)
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
28-05-2009, 10:50 PM
28-05-2009, 10:55 PM
Hold da op en spændende box.
Det er vi ikke forvendt med at se, men super til at give en samling et pænt løft. Faktisk er den næsten vanskeligere at finde fine gamle boxe, remme og spænder end at finde urene. jeg kunne godt forestille mig at det bliver vigtigere og vigtigere at have disse ting også. Super box! vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|