Midsize er det for småt til en lille "Mand?"
Velkommen til forum, Lars Icon_e_wink Og til lykke med uret Icon_e_smile

Jeg synes, at uret passer dig rigtig godt - det klæder dig Icon_e_smile

Men lur mig, om ikke du på et tidspunkt også skal afprøve større ure, for så at finde "dit leje", hvor både komfort, størrelse og gensidig harmoni går op i en højere enhed FOR DIG - og det sidste er det væsentligste, efter min mening Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Velkommen til forum, Lars Icon_e_wink Og til lykke med uret Icon_e_smile

Jeg synes, at uret passer dig rigtig godt - det klæder dig Icon_e_smile

Men lur mig, om ikke du på et tidspunkt også skal afprøve større ure, for så at finde "dit leje", hvor både komfort, størrelse og gensidig harmoni går op i en højere enhed FOR DIG - og det sidste er det væsentligste, efter min mening Icon_e_wink

Tak tak, jeg er også helt sikker på jeg skal prøve fullsize, men lige nu skal jeg bare være glad for det omega jeg har fået, da min kone ikke var helt enig i hvad et ur bør koste. Ja jeg selv ville godt have et automatic men min lille frue så helt mærkelig ud haha.

Men nu da jeg har midsize kan jeg altid bytte eller sælge til et større med hjælp fra lidt ekstra mønt.

Men jeg er nu super glad for mit nye ur, men ville godt have pusset det op så det næsten ser nyt ud, men det koster.

Men jeg takker for jeres varme velkomst.
Med venlig hilsen.
Lars Hoppe
---------
Omega Seamaster Professional 2561.80.00
Svar
Du kan sagtens selv sidde og hygge dig med at friske uret op. Prøv at søge lidt rundt her på forum, og på nettet generelt, der er mange gode guides Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Du kan sagtens selv sidde og hygge dig med at friske uret op. Prøv at søge lidt rundt her på forum, og på nettet generelt, der er mange gode guides Icon_e_wink

ja det har jeg også delvist gjort, jeg kan bare ikke rigtigt finde nogle guider som sådan.

Der er en del ridser på uret, også på kronen lidt øv.
Med venlig hilsen.
Lars Hoppe
---------
Svar
Nuke Skrev:ja det har jeg også delvist gjort, jeg kan bare ikke rigtigt finde nogle guider som sådan.

De er der - her er f.eks et indlæg fra mig: Polering af midterled...
Svar
Claus_K Skrev:
Nuke Skrev:ja det har jeg også delvist gjort, jeg kan bare ikke rigtigt finde nogle guider som sådan.
De er der - her er f.eks et indlæg fra mig: Polering af midterled...
Mange tak, og sikke et flot arbejde, må se om jeg kan gøre det efter Icon_e_smile
Med venlig hilsen.
Lars Hoppe
---------
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)