Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse
42 til kvinder? Så må Omega satse på det amerikanske marked.
Jeg er af normal europæisk højde og drøjde, og en urstørrelse 42 vil være umuligt.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
Jette Skrev:Jeg er af normal europæisk højde og drøjde, og en urstørrelse 42 vil være umuligt.
Absolut ikke, min hustru er på ingen måde større end dig, og hun kan SAGTENS bære 42mm Icon_e_biggrin
Det er jo bare et spørgsmål om smag, og begge dele er IMHO fint.

Det handler om, selv at være tilfreds Icon_e_wink
Svar
Det var nu ikke smag og behag - kan selv godt lide store ure med max på 38, herefter vil uret række ud over kød og knogler, og rem/lænke vil sidde og flappe underligt, kunne jeg forestille mig.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
Jeg er jævnligt på Paneristi.com og der er det ikke unormalt at slanke kvinder går med Panerai ure der er både 44-45 og 47mm
Jeg synes det ser fedt ud med oversize ure til kvinder Icon_e_wink

For mig duer et lille 35mm slet ikke.
Men som skrevet, så er det jo smag og behag, om min hustru og jeg er heldigvis enige Icon_e_biggrin
Hendes mindste ur er 38mm.
Svar
Kim T Skrev:Jeg er jævnligt på Paneristi.com og der er det ikke unormalt at slanke kvinder går med Panerai ure der er både 44-45 og 47mm
Jeg synes det ser fedt ud med oversize ure til kvinder Icon_e_wink

For mig duer et lille 35mm slet ikke.
Men som skrevet, så er det jo smag og behag, om min hustru og jeg er heldigvis enige Icon_e_biggrin
Hendes mindste ur er 38mm.

Hø hø - visse kvinder kan præsentere et hvilket som helst ur så det ser pragtfuldt ud! og netop kontrasten mellem den lille spinkle elegante kvinde og et stor ur kan jo se godt ud.

Jeg tror ikke man forledes til at tro at alle kvinder vil se godt ud med kæmpeure, men som salgstrik virker det jo fint.

vh Baun
Svar
Ja dem må vi ud og kigge på når de kommer i butikkerne... Icon_e_biggrin

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
hr.holm Skrev:Ja dem må vi ud og kigge på når de kommer i butikkerne... Icon_e_biggrin

mvh hr.holm
Så, så, du kan jo ikke bliver ved Icon_e_biggrin
Svar
Herfra skal der også lyde et mange tak for en hyggelig aften med fine ure og rare folk.
Og især tak for invitationen til at deltage.
Det er nu noget særligt at stå med et spritnyt ur på armen og lade sig rive med af drømmen om, at eje sådan en lækker sag.
Især den meget flotte Speedmaster i guld var interessant.
Tak for øl/vin og sandwiches Peter, og på gensyn den 18.

Mvh Palleurup
Svar
Tukjær Skrev:I øvrigt en genial kuffert. Sådan en må jeg have Icon_mrgreen
İmage

Ditto... og med den pris må vi heller få gang i noget fællesindkøb og tilhørende rabat Icon_smil

Også herfra en stor tak til familien Halse for et godt kundearrangement. Og så synes jeg også, at Omega Manager'en skal ha' lidt ros. Plus point i min bog for også at interessere sig for og vide noget om mærkets historie og gamle modeller. Dejligt, at man også centralt hos Omega DK brænder for "sagen"!

Jeg var jo mest tændt på den store blå PO uden chrono, meeen den er stor (til mig).... og 42mm'eren (ikke i blå) synes jeg ikke har så hamonisk en kasse, som den gamle PO 42'er. Skal, skal ikke.... vi må se.
Anyway, jeg er ikke i tvivl om, at der bliver en stor efterspørgelse uanset den store prisstigning, så der er nok en fare for, at de første der kommer efter sommerferien, er hurtigt væk (hvis de ikke allerede er det!:-)
Svar
kox Skrev:
Tukjær Skrev:I øvrigt en genial kuffert. Sådan en må jeg have Icon_mrgreen
İmage

Ditto... og med den pris må vi heller få gang i noget fællesindkøb og tilhørende rabat Icon_smil
Mon dog den kan købes i almindelig handel?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)