"Nyt" Seamaster til samlingen...
#1
Denne er lige kommet med posten.

Seamaster med flot logo på bagkassen, ny serviceret og med org. rem og spænde, hvad kan man ønske sig mere (en ny krone, den fås heldigvis stadig så den skal bestilles) Icon_e_smile

Ref. 2846-11 SC
Caliber 501
Årgang 1958

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar


Beskeder i denne tråd
"Nyt" Seamaster til samlingen... - af TDN - 07-03-2015, 01:12 PM
Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - af P.N. - 07-03-2015, 01:24 PM
Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - af TDN - 07-03-2015, 01:37 PM
Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - af KimT - 07-03-2015, 02:13 PM
Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - af TDN - 07-03-2015, 02:34 PM
Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - af Dahl - 07-03-2015, 03:39 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)