07-03-2015, 02:32 PM
TDN Skrev:Denne er lige kommet med posten.
Er sørme lidt misundelig der… får i virkelig stadig pakkepost om lørdagen i østjylland ?
Venligst
Henry Lerche Rasmussen

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Henry Lerche Rasmussen
Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)