11-07-2008, 09:42 PM
Normalt vil du ikke have antydning af problem med en forsikring på et ur - vis det ikke er af guld eller med ædelstene. Jeg har endnu tilgode at få bare EN tilbagemelding her på nogen der har en forsikring som ikke inkluderer alle ure som ikke er guld eller som har ædelstene . som noget som helst andet end indbo eller andet som hedder tilsvarende, men som omfattes af summen for helt almindeligt indbo.
De vil høre til særligt indbo hos alle tror jeg = man må ikke lade dem ligge frit fremme i en låst bil, men i handskerummet osv.
Jeg tror ikke du har antydning af forsikringsproblem hvis du kan vise dem du har haft uret og det er ægte.
Om det er ægte - aner jeg naturligvis nok ikke
En privat kontrakt er derfor i forsikringssammmenhæng helt OK - tag billeder og få e uden for familien til at vide du har det - eller betal med kreditkort - så er du drønsikret bevis
vh
De vil høre til særligt indbo hos alle tror jeg = man må ikke lade dem ligge frit fremme i en låst bil, men i handskerummet osv.
Jeg tror ikke du har antydning af forsikringsproblem hvis du kan vise dem du har haft uret og det er ægte.
Om det er ægte - aner jeg naturligvis nok ikke
En privat kontrakt er derfor i forsikringssammmenhæng helt OK - tag billeder og få e uden for familien til at vide du har det - eller betal med kreditkort - så er du drønsikret bevis
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)