Tilstrækkelig dokumentation??
Faktisk ved jeg ikke hvordan de står med kombinationer guld stål - men reglen er at guldure og platin ure o.s.v. - ure med sten osv hører i samme kategori som smykker og dermed vil være underkastet en begrænsning af dækningen - ofte ca 15% af indbosummen og vil kunne hedde ex Særligt privat indbo eller lignende

Andre ure er under det helt almindelige indbo - men hedder ofte ex privat indbo. Eneste forskel på dem og ens øvrige indbo er, af den type, at den slags ikke må opbevares synligt i en bil - og ikke erstattes hvis de bortkommer i indchecket bagage - ikke må lægges på jorden ved en svømmepøl så en tyv bare lige kan nappe det - og lignende situationer -

Jeg har endnu tilgode at høre om et eneste selskab der ikke behandler ure på den måde - men NO DOUBT ALTID GODT AT CHECKE direkte med sit selskab

Har skrevet det før - men det er også en god ide at tage billeddokumentation af ens ure + hvad man har i skabe og skuffer - bare lige åbne og klik.
Gem dokumentationen på en CD i handskerummet eller andet sted væk fra huset. Det vil understøtte hvis der skulle blive indbrud, eller ved brænd - der oftest er den situation hvor man kan vise sig underforsikret.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Tilstrækkelig dokumentation?? - af mka - 11-07-2008, 08:58 PM
[Intet emne] - af jacob jensen - 11-07-2008, 09:25 PM
[Intet emne] - af jacob jensen - 11-07-2008, 09:29 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 11-07-2008, 09:42 PM
[Intet emne] - af Peter - 12-07-2008, 02:26 AM
[Intet emne] - af mka - 12-07-2008, 05:54 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 12-07-2008, 06:06 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)