27-04-2009, 06:18 PM
Kan kun følge Baun i, at Omega Link-Centralen kunne være et middel til at målrette yderligere søgning.
Naturligvis må jeg ikke blive for nærtagende i tilfælde af manglende succes med Link-Centralen; men udsagnet "Jeg har prøvet at søge på : Omega link Centralen, men kunne ikke finde noget om det" forbløffer mig.
Dersom det blot er et spørgsmål om at finde nogle Omega guld ure til salg, kan nedenstående søgning anvendes.
[attachment=0]<!-- ia0 -->Omega_Search.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]Søgningen er snedig, derved at den udelukker ordene:
- necklage & earrings, så man undgår hits på guld smykker
- oil, fat & amino, så man undgår hits på omega 3 fedtsyre og andre kost tilskud.
Søgningen resulterede i 1890 hits på Omega guldure.
80 % af fundene er relevante for køb af et Omega guld ur.
Med venlig hilsen - Geodoc
Naturligvis må jeg ikke blive for nærtagende i tilfælde af manglende succes med Link-Centralen; men udsagnet "Jeg har prøvet at søge på : Omega link Centralen, men kunne ikke finde noget om det" forbløffer mig.
Dersom det blot er et spørgsmål om at finde nogle Omega guld ure til salg, kan nedenstående søgning anvendes.
[attachment=0]<!-- ia0 -->Omega_Search.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]Søgningen er snedig, derved at den udelukker ordene:
- necklage & earrings, så man undgår hits på guld smykker
- oil, fat & amino, så man undgår hits på omega 3 fedtsyre og andre kost tilskud.
Søgningen resulterede i 1890 hits på Omega guldure.
80 % af fundene er relevante for køb af et Omega guld ur.
Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)