Ønsker mig et Speedmaster Pro men...
Hej der...og velkommen til!

Kan godt forstå er du vil have en Speedmaster - et flot klassisk ur som oser af historie.

1) Ingen (så vidt jeg ved)

2) Jeg har selv en 3570 og så vidt jeg ved er den eneste forskel (som det også fremgår af omega.ch) at 3573'eren har glas-bagside! PERSONLIGT mener jeg at det er noget "pjat" og ville derfor klart gå efter 3570....Jeg mener at begge ure er med "plexi-glas" på forsiden og 3573 har "kun" safirglas på bagsiden.
Jeg bruger mit i cirkulation med en 4-5 andre ure og arbejder også på kontor - efter nogen tid får glasset nogle små ridser - man kan enten lade dem være ("patina") eller forsøge at polere dem væk (evt. med tandpasta?)
Hvis det bliver for meget kan glasset jo skiftes.

3) Ved det ikke 100%, men mener/tror der er tale om parallelimport og da Omega har WW-garanti burde det være OK. Jeg vil dog STÆRK anbefale at du prøver uret på armen inden køb - og så er det lidt svært over nettet.

4) En lidt brugt 3570'er burde vel kunne findes (komplet) til 10-12k i DK. Jeg ved ikke med 3573'eren. Prøv at checke salgssiden...hold dig fra QXL, DBA mm. Købte selv min brugt på eBay.com i USA.

5) Du burde nok kunne opnå nogle % rabat (9-10), men det kan Peter H. eller andre måske bedre oplyse om.
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ønsker mig et Speedmaster Pro men... - af johnfyn - 14-05-2009, 12:16 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)