Ønsker mig et Speedmaster Pro men...
Kære alle

1.000 tak for alle inputs. Jeg tillader mig dog lige at vende tilbage til mine oprindelige spørgsmål.. Icon_cool
Anubiz-DK Skrev:1) Hvor stor en forskel er der, rent udseendesmæssigt på disse to ure?
Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med billeder af begge ure ved siden af hinanden, gerne "skudt" fra siden, så glassets profil kan sammenlignes..?

2) Er der nogle mekaniske forskelle (læs: fordele/ulemper) jeg skal være opmærksom på?
Har skudt mig ind på, at de to værk (1861 og 1863) kun er kosmetisk forskellige...

3) Er blevet opmærksom på Urvaerket.dk's fordelagtige priser, men er der nogen ulemper ved dette?
Her er jeg virkelig i vildrede... Priserne virker ganske fornuftige... Hvad vil det i praksis betyde, hvis man køber et ur uden stempel fra autoriseret forhandler på garantibeviset..?

4) Hvis jeg vil prøve at finde et brugt eksemplar, med højest et par år på bagen, hvad vil/bør prisen så være på disse to modeller?
Anyone..?!?

5) Har nogen af jer nogle erfaringer med at kunne "prutte" om prisen hos en normal IRL-forhandler..?
Er blevet tilbudt et 3570.50 til Kr.18.500,- hos en forhandler.. Det er vel også en slags nedlag.. Icon_e_surprised

Håber i kan hjælpe..

På forhånd tusind tak..!

/Kenneth

Baun Skrev:Men jeg nyder da min Seamaster 120 Med safirglas når den er på - men den er jo heller ikke lavet som en "retro" eller direkte videreførelse af Seamaster 120 fra 60'erne.
Det er eddermaeme også flot !!!
*damn you..!! nu ønsker jeg mig så to ure* Icon_e_biggrin

Go' weekend..!
- Hvis alt var perfekt, ville der ikke være plads til forbedring -
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ønsker mig et Speedmaster Pro men... - af Anubiz-DK - 16-05-2009, 03:44 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)