Ønsker mig et Speedmaster Pro men...
Baun Skrev:
Tio Malo Skrev:Jo - firmaet er fint nok. Der findes ikke fupfirmaer på nettet på disse kanter.
Hilsen - John

Noget af en melding

... der er fup banker
fup håndværkere
fup læger
fup hvad som helst

men altså ikke fup firmaer på nettet!

Definer "Fupfirmaer" Icon_mrgreen

vh Baun
Nå da - fupbanker ligefrem. Jeg er enig, men da du nu er ude efter diffinationer, kunne det da være sjovt med et par eksempler på fupbanker Icon_e_biggrin
Jeg er enig med John aka TioMalo at risikoen er pyt lille faktisk, i forbindelse med nethandel fra etablerede sider med ex dansk eller svensk (UK/USA domæne) det er ganske skarpt reguleret, og risikoen eksisterer så på linje med helt almindelige butikker, hvor man også kan købe gavekort eller varer, som så ikke leveres ved en konkurs.

Egentlig fup via vore nære domæner er så vidt jeg ved uhyre sjældent, noget nær non-existing.

Der kan derimod være problemer hvis man ex betaler varer ved bankoverførsel. Det er jo set - via netdomæner - med fladskærme som ikke kunne leveres da selskabet gik konkurs - eller Sterling Airways mener jeg, hvor ikke afviklede rejser betalt via bankoverførsel (eller givet som gavekort) blev værdiløse - eller i alle fald blev en del af konkursboet.

Det er dog noget der også kunne være sket ved bestilling i en butik eller en stor fabrik, og betaling inden varen er afleveret. Derfor, fladskærme, rejser, ure og andet - betal når varen er leveret eller brug kreditkort betaling via nettet i al det omfang i kan.

Gør i det, er nethandel noget af det allermest sikre man kan begive sig ud i.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ønsker mig et Speedmaster Pro men... - af hannover_dk - 19-05-2009, 05:40 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)