Ønsker mig et Speedmaster Pro men...
Baun Skrev:Du er inde på det:

Man skal selv kende noget til det.....

men hvorfor det? - jo fordi man ikke kan stole på hvad sælget skriver! Fup!

Varer beskrives rask væk som fine og luksus selvom det er klyt -vi er bare blevet så vandt til det at vi dårligt nok reflekterer over det!

Et meget godt billede er i filmen Leopold og ??? - hvor en (Gentle) mand sendes 100 frem i tiden. Han laver på et tidspunkt en reklame for et eller andet smørprodukt - og står og siger at det er et fortræffeligt produkt med god smag. Men så kommer han til at smage på skidtet - og kan jo da tydeligt konstatere at det er fup!

Kender du den film?

vh Baun
Nix - desværre Icon_e_biggrin , men jeg er helt enig i at beskrivelser skal tages med et gran salt (et kg faktisk). Her igen er det dog mest auktioner vi taler om, ikke net-handels sider i domæner som .dk+.se+.de osv - hvor det drejer oftest drejer sig om nye ure, og hvor beskrivelser, netop fordi det er hjemmesider og ikke annoncer eller auktioner, oftest er OK.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.xxxxxxx.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.xxxxxxx.dk</a><!-- w --> (osv) sidens ejer vil normalt ikke vil smide de penge han har investeret i et net-handels side med creditkort og alt det der skal til væk, ved at helt misbeskrive ting.

Auktioner o.l. kan man ofte se med tåbelige overvurderinger af urs alder eller sågar type/serie - men NET handels sider - de rammer sjældelt i skoven

Jeg tror mange helt overvurderer risikoen ved at handle nye ting over nettet. Den er så og sige tæt på nul hvis man betaler med kreditkort. (statistik viser dog at flere og flere har set det sådan og bruger net-handel)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ønsker mig et Speedmaster Pro men... - af hannover_dk - 20-05-2009, 06:57 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)