20-05-2009, 09:37 PM
hannover_dk Skrev:Det hjælper da trådstarter at forstå at han kan gå videre (eller ikke afhængigt af hvem han lytter til)Jeg følger skam intenst med i jeres "meningsudveksling" og suger til mig..
vh
My 5 cents:
Lige som ved indpakningen af fødevarer i supermarkedet, legetøj, elektronik oma. vurderer vi ofte kvaliteten (seriøsiteten/troværdigheden) af produktet (hjemmesiden) ud fra udseendet. Dette er et kendt fænomen i netverdenen og især for nethandel-sider.
På mange sider finder man en lang smøre, om hvor sikkert dette site er og lange sider med brugeres tilfredshed med netop deres firma.
Disse læser vi ofte som vi læser License agreements, når vi installerer et nyt stykke software på vores PC. Vi har en fornemmelse af hvad der står, eller burde stå, og skimmer bare ned over teksten eller trykker videre og trykker OK.
Dette ved netbutikkerne (og netop også de mindre seriøse) og gør selvfølgelig alt for at føle os trygge ved netop deres side.
Derfor mit spørgsmål om nogen kender Urvaerket.dk..
Stiller det mig som køber af et ur via denne side, dårligere ift. garanti og evt. service på uret..?
/Kenneth
- Hvis alt var perfekt, ville der ikke være plads til forbedring -

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)