15-05-2010, 12:25 AM
Inderne er dygtigt til urskive redials generelt set. Ikke pietetsfulde, men dygtigt. FL urets værk er fint, men ikke i nærheden af det omdiskuterede Omega værk - ikke i opbygning, og slet ikke i finish. Jeg ville være glad for FL uret, men det ændrer ikke ved at Omega uret i auktionen har potentiale, hvis man vil acceptere en Omega re.dial til den.
Som sjældenhed og i værkkvalitet, får man for 15-20 k efter ombygning, en frygtelig masse i det ur, og det kan det ret let laves til. Hvis værket er som vi tror (og den risiko er begrænse ved en auktion) og "nogen" vil tage det hjem og lade det omega servicere, og med en Omega re-dial af den type vi taler om - så værk og kasse er originalt - og skive re-dial, så står jeg klar med 12 k - det bringer risikoen ned, men tager naturligvis også alt sjovet ved at lave arbejdet væk.
vh
Som sjældenhed og i værkkvalitet, får man for 15-20 k efter ombygning, en frygtelig masse i det ur, og det kan det ret let laves til. Hvis værket er som vi tror (og den risiko er begrænse ved en auktion) og "nogen" vil tage det hjem og lade det omega servicere, og med en Omega re-dial af den type vi taler om - så værk og kasse er originalt - og skive re-dial, så står jeg klar med 12 k - det bringer risikoen ned, men tager naturligvis også alt sjovet ved at lave arbejdet væk.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)