13-03-2011, 09:47 AM
djån Skrev:så gik det galt... skattefar har været god ved mig i år og jeg har "desværre" besluttet mig for at finde en ny speedy 3573 (den med safirglas på for og bagside)Hej Anders.det er jo en halvdyr sag når man er på su, men har fundet en god pris hos: Precisiontime.co.uk
Kender i noget til forretningen? ifølge trustpilot er der ikke noget at sætte en finger på, men jeg vil gerne være på den helt sikre side når det gælder beløb af den størrelse. Hvordan med fragten, er det post danmark der bliver ansvarlige for fragten i DK?
mvh Anders
... trist at høre, at det er gået galt.
Imidlertid ser det ud til, at du er på rette spor, når "ulykken" nu har været ude.
Information om Precisiontime kan du finde her på forum, ved anvendelse af søgefunktionen - Ved min søgning, fandt jeg ingen blinkende advarsels lamper.
Ja det er Post Danmark, der varetager fragten i Danmark. Da pakken kommer fra et EU land, er der ingen fortoldning eller afgifter, og pakken ankommer som en almindelig postpakke.
I "den søde ventetid" kan du nyde billedet af urværket:

.... et ur, hvor bagsiden er næsten lige så spændende som forsiden
Her på Omegaforum, finder du en flot og omhyggelig gennemgang af kaliber 1863, skrevet af Magnum.
Min tillid til, at du har fået det bedste ud af situationen, nu hvor "det er gået galt" - er usvækket
Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)