26-05-2011, 12:41 AM
calle133 Skrev:Kan vi ikke snart blive fri for de evindelige reklame spots, det er ved at tage overhånd. Enhver urmager kan åbne et ur (de sætter batterier i hver dag). Og de hjælper også gerne, hvis man har kamera med. Det er sku, (er nu blevet lødigt) nemmere at tage en lokal urmager, til at klare det.Ikke anelse om reklamen. Den som spørger har fået service hos Peter Halse som vel nok så vil hjælpe med al info og om nødvendigt åbne osv. Langt fra alle urmagere åbner i øvrigt guldure top forsigtigt - jeg har set det gjort dårligt, men her var Peter da det helt naturlige svar - og vel den lokale siden han havde lavet servicen.
iøvrigt dejligt ur
Til visse ting ville jeg i øvrigt bruge Peter - skive rensning af Omega har jeg aldrig set gjort pænere - til andre ting naturligvis lokalt - for mig Krognos eller Mølbak - og til batterier eller nyt glas - hvem som helst - men jeg synes nu ikke det er underligt at man anbefaler dem man kender og har set gode resultater fra. Jo flere der gider gøre det, jo bredere udvalg får vi, og vi ved at Klarlund er super til Rolex osv - så herregud.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)