ref 2937-1 - seamaster fra ca 1957
Tommy Munk Skrev:Hej alle

Der er vist ikke noget forgjort i at afsløre at uret kommer fra undertegnede (lige den constellation oversize Hannover viser i en anden tråd).

mvh
Tommy
Hej - tak for forklaringen Tommy (og jeg som netop aldrig skriver sælgers navn, det må han selv om han vil ha ud - men det er ikke umuligt nogen genkender et ur Icon_e_biggrin )

Tak for forklaringen - Uanset vi jo ikke helt ved hvorfor, så ved lidt mere om hvordan - og fint ser det ud, Omega kunne ikke ha valgt det mere smagfuldt selv - og sjov at det kunne er den yderste del der for alvor er skiftet/patineret - medens midten "har taget det roligere"

Også jeg synes ,at en rest isopropyl alkohol på et tandhjul f.eks., skulle kunne give denne effekt, lyder helt usandsynligt - dels fordamper det jo hurtigt - så det vel selv i urmagersupper forsvinder allerede når uret samles - dels burde det jo være et kendt fænomen, men det er jo også ligemeget - uret har - ved vi nu, været two-tone altid og har så fået en kraftige patinering på yderringen, hvilket ser SUPER ud (i mine øjne - og andre vil hellere ha det uden Icon_e_smile )
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: ref 2937-1 - seamaster fra ca 1957 - af HG - 06-09-2011, 07:25 PM
Re: ref 2937-1 - seamaster fra ca 1957 - af hannover_dk - 07-09-2011, 11:19 AM
Re: ref 2937-1 - seamaster fra ca 1957 - af baun - 11-09-2011, 04:02 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)