07-09-2011, 11:19 AM
Tommy Munk Skrev:Hej alleHej - tak for forklaringen Tommy (og jeg som netop aldrig skriver sælgers navn, det må han selv om han vil ha ud - men det er ikke umuligt nogen genkender et ur
Der er vist ikke noget forgjort i at afsløre at uret kommer fra undertegnede (lige den constellation oversize Hannover viser i en anden tråd).
mvh
Tommy
Tak for forklaringen - Uanset vi jo ikke helt ved hvorfor, så ved lidt mere om hvordan - og fint ser det ud, Omega kunne ikke ha valgt det mere smagfuldt selv - og sjov at det kunne er den yderste del der for alvor er skiftet/patineret - medens midten "har taget det roligere"
Også jeg synes ,at en rest isopropyl alkohol på et tandhjul f.eks., skulle kunne give denne effekt, lyder helt usandsynligt - dels fordamper det jo hurtigt - så det vel selv i urmagersupper forsvinder allerede når uret samles - dels burde det jo være et kendt fænomen, men det er jo også ligemeget - uret har - ved vi nu, været two-tone altid og har så fået en kraftige patinering på yderringen, hvilket ser SUPER ud (i mine øjne - og andre vil hellere ha det uden
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)