30-08-2013, 02:16 PM
Om man er til titanium eller stål er en smagssag og helt og aldeles subjektiv. Når det er sagt så ville jeg også gå efter enten en 111/112/176/177 ene og alene pga sandwich skiven, selvom denne måske ikke er helt tro mod mærkets historie...Det gir bare en fed effekt. MEN hvis det skal holdes under 30K så skal det så også være brugt, da disse har en nypris som er langt højere end 005'eren - Og derfor er brugtprisen også tilsvarende højere....
Derudover skal man gøre op med sig selv om man vil ha sekundviseren på skiven eller man hellere vil ha den helt plain.... Personligt vil jeg helst ha den, da det er en nem og hurtig måde at spotte om der er "liv" i dyret...Jaja jeg ved godt at det skulle man også kunne se alene på tiden, men alligevel.
Der er lidt forskelligt på markedet, bl.a den 112'er Ahmelbye linker til og alternativt har Timetowatch.DK en nyserviceret 111'er fra 09 liggende i samme prisleje....
God fornøjelse med jagten :-)
Derudover skal man gøre op med sig selv om man vil ha sekundviseren på skiven eller man hellere vil ha den helt plain.... Personligt vil jeg helst ha den, da det er en nem og hurtig måde at spotte om der er "liv" i dyret...Jaja jeg ved godt at det skulle man også kunne se alene på tiden, men alligevel.
Der er lidt forskelligt på markedet, bl.a den 112'er Ahmelbye linker til og alternativt har Timetowatch.DK en nyserviceret 111'er fra 09 liggende i samme prisleje....
God fornøjelse med jagten :-)
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)