Nyt Omega Seamaster vintage
#1
Hej herinder


Jeg kunne i går hente mit nye Omega vintage, et Seamaster, cal. 267, ref. 2891-1, 36 mm.

Her er nogle billeder fra nettet. Enjoy Icon_razz

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Kan fortælle at det sidder meget behageligt på armen, og det tikker fint derud ad. Egenligt lidt imponerende, taget i betragtning at det er fra 1956 Icon_clap
(imponerende hvad disse, forholdsvis, billige ure kan præstere).


God dag,

hilsner Jacob
Svar


Beskeder i denne tråd
Nyt Omega Seamaster vintage - af Klokkelærling - 26-11-2014, 02:02 PM
Re: Nyt Omega Seamaster vintage - af TDN - 26-11-2014, 02:12 PM
Re: Nyt Omega Seamaster vintage - af Calle86 - 26-11-2014, 02:37 PM
Re: Nyt Omega Seamaster vintage - af whoa - 26-11-2014, 02:48 PM
Re: Nyt Omega Seamaster vintage - af KimT - 26-11-2014, 06:01 PM
Re: Nyt Omega Seamaster vintage - af baun - 26-11-2014, 08:23 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)