Nyt Omega Seamaster vintage
#6
Tillykke med det Klokkelærling Icon_drinks

Jeg er generelt ikke så glad for patina, men det ser jævnt og flot ud Icon_razz

Klokkelærling Skrev:Egenligt lidt imponerende, taget i betragtning at det er fra 1956 Icon_clap
(imponerende hvad disse, forholdsvis, billige ure kan præstere).
Man får meget for pengene med denne type ure.......
Svar


Beskeder i denne tråd
Nyt Omega Seamaster vintage - af Klokkelærling - 26-11-2014, 02:02 PM
Re: Nyt Omega Seamaster vintage - af TDN - 26-11-2014, 02:12 PM
Re: Nyt Omega Seamaster vintage - af Calle86 - 26-11-2014, 02:37 PM
Re: Nyt Omega Seamaster vintage - af whoa - 26-11-2014, 02:48 PM
Re: Nyt Omega Seamaster vintage - af KimT - 26-11-2014, 06:01 PM
Re: Nyt Omega Seamaster vintage - af baun - 26-11-2014, 08:23 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)