26-11-2014, 06:01 PM
Tillykke med det Klokkelærling
Jeg er generelt ikke så glad for patina, men det ser jævnt og flot ud
Jeg er generelt ikke så glad for patina, men det ser jævnt og flot ud
Klokkelærling Skrev:Egenligt lidt imponerende, taget i betragtning at det er fra 1956Man får meget for pengene med denne type ure.......![]()
(imponerende hvad disse, forholdsvis, billige ure kan præstere).
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)