06-12-2014, 04:56 PM
jacobzimmer Skrev:Helt enig med et så flot ur kan man nemt køre galt <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: --> .men fandt du ud af det med den subdial som du var lidt bekymret for ?misiu Skrev:jacobzimmer Skrev:Stort tillykke med det.
Tak for alle svarene angående uret, og hvad jeg skulle være opmærksom på.
Uret kom med mig hjem i dagjeg kan se at du var nød til at få en anden til at køre bilen, nok fordi at du ikke kunne lade være med at kigge på uret <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->
Jeg må desværre først køre bilen om et halvt års tid.. Men det vil heller ikke være hensigtsmæssigt og lade en mand med et nyt ur køre bil


![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)