22-11-2008, 01:04 PM
|
Måske et ret specielt ur
|
|
22-11-2008, 01:06 PM
Elverdam Skrev:Ja det er et fint ur. Jeg var selv lige ved at købe det. Nu ved jeg ikke hvilken pris du tænker på at uret har været udbudt til, men jeg gav 9 K + omkostninger for uret. vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
22-11-2008, 01:23 PM
Nej den ligner ikke, synes der har sneget sig noget orange ind, hist & her
Jeg mener Baun´s ur, som det er, kunne godt klare sig igen Især til prisen 9k +omk, hvis det da ikke har været 5k, eller snakker vi en post pakke her //Lennart
22-11-2008, 01:44 PM
calle133 Skrev:Nej den ligner ikke, synes der har sneget sig noget orange ind, hist & her Jeg checkede markedet - og fandt de 2 i US til $2650 - ca 16 K - hertil ville så komme importafgift 5K i værste fald. De er så begge monteret med en original mesh lænke som vel koster 1 K mere end den rem der er på mit. Så vidt jeg kan se er de lavet på samme måde - US plejer at ligge under EU priser, så det var mit udgangspunkt. Den Seamaster Chronostop jeg var ved at snakke med Peter om at lave ville stå i ca 7-8K - og jeg mente at det var lidt mere end modellen kunne bære! Hvis det ur jeg har købt stod Mint og var produceret på Omega ville prisen være over 15 K og måske tæt på 20K. Og så ikke mere snak om priser - jeg ville blot forhindre at nogen troede at jeg havde købt uret til halvdelen af de 10 K uret blev udbudt til her på siden! vh Baun Se min samling og profil
22-11-2008, 01:56 PM
Baun du læste vist ikke mit indlæg grundigt nok.
Jeg er udmærket klar over hvad prisen på uret var. Som sagt købte jeg det næsten. Det er selvf. den oprindelige pris jeg referer til.
22-11-2008, 02:08 PM
Og mig skal du heller ikke forsvare dig overfor, jeg synes bare at + omk, var en herlig formulering
Ikke andet //Lennart
22-11-2008, 03:01 PM
Elverdam Skrev:Baun du læste vist ikke mit indlæg grundigt nok. jow det forstod jeg godt - men forstod alle de læsere, som kun har set uret på Vintageure.dk det også - jeg tvivler! Derfor ville jeg godt lige slå det fast! vh Baun Se min samling og profil
22-11-2008, 06:43 PM
Jeg ved godt Ban ikke er så vild med at snakke priser og stor respekt for det - men når vi nu er inde på det - ja jeg tror jeg var hoppet i gryden hvis jeg havde set den til de 9k
Det jeg ikke helt forstår er hvor man får bagkassen fra. Hvis maskinen er fra et slagtet ur, så kunne bagkassen være fra samme - og så ville selv Omega gi dåbsattest. Der ligger måske en del kasser af den slags i NOS? Det må der måske næsten gøre Størrelsen kommer du til leve fint med, du som bytter ur så ofte kan sagtens finde lejligheder det passer til - og på armen med det, ikke noget med at gemme væk så det ikke får ridser - ure skal gås med vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
22-11-2008, 09:50 PM
Ja John, det har helt sikkert været en NOS kasse som Omega har haft nogle stykker på lager af, lige som resten af delene på nær værket!
Fedt ur Per, jeg er enig med dig i dine betragtninger. Det er ikke er decideret samler-ur, men den er lavet udelukkende af originale dele og som ur betragtet - helt vild fed! Kunne være sjovt at vide hvilke modeller der har brugt cal. 552, men det ved du sikkert allerede? Men helt sikkert ikke i hvilken Omega model dette værk har siddet i?
30-11-2008, 05:15 PM
ham andy! (timeman.net) er han bosidende uden for EU?
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)