Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Har lige fået svar fra Mr. Lee, som ligesom I andre skriver, at der kan "customizes" en læderrem til uret, som så passer til de 10 mm brede "lugs". Verden er nu forunderlig ...
De venligste hilsner, John
•
Svar: 742
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg tror seiko svarer som de gør, fordi de ikke vil holdes ansvarlige for at remmen i et ret usansynligt tilfælde skulle give efter, og dit ur ryger til jorden.
Jeg tror nu også mere på, som John er inde på, at det vil være stiften som er det svageste led her.
Men jeg er mest til urlænker så jeg synes den der er på er god som den er. men smag og behag er jo forskelligt.
Hvis du selv vil skære en rem til så kan jeg anbefale
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.uhrenarmband-versand.de">www.uhrenarmband-versand.de</a><!-- w --> du kan betale med kreditkort og fragten er kun € 2,50 og de har remme i alle prisklasser.
Thomas
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Tak for det thomas !
De venligste hilsner, John
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Uanset hvad i skriver bliver remmen en smule svagere, vi har selv lavet operationen mange gange, men når man skærer noget af en rem vil den alt andet lige blive svagere.
MVH Peter
•
Svar: 742
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
peter Skrev:Hej
Uanset hvad i skriver bliver remmen en smule svagere, vi har selv lavet operationen mange gange, men når man skærer noget af en rem vil den alt andet lige blive svagere.
MVH Peter
Det tror jeg der er enighed omkring, blot mener jeg at stiften vil være det svageste led, remmens tilpasning til trods.
Thomas
•