Vintage Omegaer med sort skive
Stenbukken Skrev:Jeg er vild med din vintage Omega samling Baun Icon_e_biggrin

I andre har også en masse flotte Omega´er

Tak for de pæne ord....

Måske er det snart tid til at du og din fætter kigger op igen..... nu du er begyndt at bruge 2 ure af gangen skal du jo have "Two of a kind" ure. Det giver mening!

vh Baun
Svar
Ja det var en god ide Icon_e_wink

Jeg skal også have en Constellation Pie Pan på et tidspunkt. Men sådan en Seamaster " Two Tone" ville også være fint, og en Seamaster DeVille. Den skive på min fætters er også rigtig flot, og sådan en kunne også godt tænke mig. Og listen er meget længere.

Så der er mange vintage Omega, der venter.

Lige nu overvejer jeg nyt Rolex eller Panerai. Men jeg elsker også de gamle Omega´er Icon_e_biggrin
Svar
Stenbukken Skrev:Ja det var en god ide Icon_e_wink

Jeg skal også have en Constellation Pie Pan på et tidspunkt. Men sådan en Seamaster " Two Tone" ville også være fint, og en Seamaster DeVille. Den skive på min fætters er også rigtig flot, og sådan en kunne også godt tænke mig. Og listen er meget længere.

Så der er mange vintage Omega, der venter.

Lige nu overvejer jeg nyt Rolex eller Panerai. Men jeg elsker også de gamle Omega´er Icon_e_biggrin

Ja der går mange fina Omega Vintage dress på en Rolex eller Panerai, men hver sin lyst for sine penge!

Du og din fætter er i hvert fald altid venkomne - også bare til en snak og tidt osen! Icon_e_smile

vh Baun
Svar
Jo mange tak Icon_e_biggrin

Jeg lader det gå videre til min fætter også.

Jeg ved godt, at der går mange vintage Omega´er på en Rolex eller Panerai.... Lige nu overvejer jeg bare om jeg skal have Vintage eller nyt Rolex eller Panerai... Intet er sikkert endnu.
Svar
Stenbukken Skrev:Jo mange tak Icon_e_biggrin

Jeg lader det gå videre til min fætter også.

Jeg ved godt, at der går mange vintage Omega´er på en Rolex eller Panerai.... Lige nu overvejer jeg bare om jeg skal have Vintage eller nyt Rolex eller Panerai... Intet er sikkert endnu.

Go Vintage my friend! Icon_mrgreen

vh Baun
Svar
Ja Omega Vintage Icon_mrgreen
Svar
Hej Stenbukken

Så synes jeg at du skal tage med til vores GTG hos mig, for du er jo selvfølgelig velkommen, og der kommer selvfølgelig en masse Omega, lidt Rolex og lidt Panerai på bordet. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Kan høre det er nogle gode mærker, der kommer Icon_e_wink
Svar
Hej Stenbukken

Jeg vil gætte på at der kommer et par Omega Seamaster De Ville guld stål tilsalg, indenfor den nærmeste fremtid, jeg synes at du skal tage med til urmøde hos mig den 18/7 hvis du har plads i kalenderen, og jeg vil gætte på at nogen herindefra godt vil tage dig med til Horsens til mødet, så skynd dig at melde dig til, hvis du har lyst til at komme med.

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg er desværre forhindret i at deltage i GTG hos Peter 18. juli, men som sagt hvis du vil se Vintage Omegaer, så kom en smut til Nyborg, når det passer dig!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)