Omega Officer - "INGEN" Patina
peter Skrev:Hej Hannover

Det er netop derfor Thomas har fotograferet urskiven da uret er taget ud af urkassen, for havde det været patina ville der have været en lille kant, ude i det yderste af urskiven, der ikke havde været patineret så voldsomt, men hele urskiven er ensfarvet også det lille stykke der er gemt under urkassen, så mit gæt går på at den har set sådan ud da uret har forladt fabrikken, men jeg håber at høre hvad du finder ud af. Icon_question

MVH Peter
Ja det er jo et godt argument - jeg synes bare den er så mørk at det lyder lidt sjovt - måske er det bare tallene som er mørknet, de har måske være tydeligere da uret var nyt? Jeg synes det lyder lidt sjovt at de har været så forholdsvis mørkt i mørkt altid, men FLOT er det jo
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Hannover

Du har da helt ret i at tallene er patineret, og den lille subdial er også patineret, men selve skiven tror jeg er som da den forlod fabrikken.

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Hannover

Du har da helt ret i at tallene er patineret, og den lille subdial er også patineret, men selve skiven tror jeg er som da den forlod fabrikken.

MVH Peter
Så tror jeg det skam også - du har set den - og du har forstand - så den er jeg med på Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)