PP 5205
gufle Skrev:Det er korrekt set af Kim. Grunden er at dato vinduernes højre side skråner ind ad og da dato vinduerne er spejlvendte vil mellem rummet på det højre vindue være større i bunden end det venstre hvor linien er mere ret end i den anden side af dato vinduet.
+1
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
İmage
Teksten fylder mere på dagen end måned. Det må være forklaringen.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Nu må i stoppe Icon_evil Mener i at Pateks skive leverandør ikke kan finde ud af at stemple et hul i en skive så det ser ens ud?
Hvis det er tilfældet må det have noget at gøre med de to hjul under skiven (dag/måned).
Mvh
Klaus

Klaus jeg sidder og kigger på uret med et 10x forstørrelsesglas og det er rigtigt. Så du har sikkert ret i at det er hjulene nedenunder som gør det nødvendigt, da der kun er 7 ugedage men 12 måender og derfor vil teksten på månedshjulet være mindre.
Svar
Det undrer mig at de ikke har lavet dag teksten mindre så vinduerne kan passe i størrelse.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:İmage
Mvh
Klaus

Du nåede selv at finde ud af det.
Svar
KlausM Skrev:İmage
Mvh
Klaus
Aha det er sandsynligvis derfor, men det kunne eller burde man vel kompensere for IMO
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Fedt ur alligevel Icon_e_biggrin1
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Det undrer mig at de ikke har lavet dag teksten mindre så vinduerne kan passe i størrelse.
Mvh
Klaus

Ja det burde da have været muligt, men jo større tekst jo nemmere er det at læse og månedsangivelsen er ikke altid helt let at at aflæse.
Svar
T.Hansen Skrev:Aha det er sandsynligvis derfor, men det kunne eller burde man vel kompensere for IMO
Icon_+1

Det betyder ikke noget ifht. at jeg synes det er et fedt ur, jeg undrede mig bare Icon_e_biggrin1
Svar
gufle Skrev:
KlausM Skrev:Det undrer mig at de ikke har lavet dag teksten mindre så vinduerne kan passe i størrelse.
Mvh
Klaus

Ja det burde da have været muligt, men jo større tekst jo nemmere er det at læse og månedsangivelsen er ikke altid helt let at at aflæse.
Det må være et kompromis som de sikkert har hørt for siden uret blev lanceret.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)