26-11-2014, 02:02 PM
Hej herinder
Jeg kunne i går hente mit nye Omega vintage, et Seamaster, cal. 267, ref. 2891-1, 36 mm.
Her er nogle billeder fra nettet. Enjoy





Kan fortælle at det sidder meget behageligt på armen, og det tikker fint derud ad. Egenligt lidt imponerende, taget i betragtning at det er fra 1956
(imponerende hvad disse, forholdsvis, billige ure kan præstere).
God dag,
hilsner Jacob
Jeg kunne i går hente mit nye Omega vintage, et Seamaster, cal. 267, ref. 2891-1, 36 mm.
Her er nogle billeder fra nettet. Enjoy





Kan fortælle at det sidder meget behageligt på armen, og det tikker fint derud ad. Egenligt lidt imponerende, taget i betragtning at det er fra 1956
(imponerende hvad disse, forholdsvis, billige ure kan præstere).
God dag,
hilsner Jacob

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)